انواع آجیل و خشکبار
نوشته شده توسط : haftmaghz

خرید بادام هندی هفت مغز درجه یک
خرید بادام هندی اعلا و درجه یک را می توانید از سایت آجیل و خشکبار هفت مغز انجام دهید. مصرف این دانه مغزی، روبرو شدن با بمب شگفت‌انگیزی از ویتامین است! طعم و مزه این آجیل که شکلی شبیه به کلیه‌ی انسان دارد و با نام کاشو هم شناخته می‌شود؛ فوق‌العاده بوده و شاید اگر آن را خوشمزه‌ترین آجیل بدانیم اغراق نکرده باشیم. همین امر باعث می‌شود که بادام هندی در اکثر موارد انتخاب اول مصرف‌کنندگان آجیل باشد. بادام هندی که دارای طبع گرم است؛ اصالتاً برزیلی است ولی در هند، تانزانیا، سریلانکا، نیجریه و کنیا نیز کشت می‌شود.

هرچه از خواص بادام هندی بگوییم کم گفته‌ایم؛ با ما در سایت 7مغز همراه باشید تا شما را از فواید بی نظیر این مغزدانه آشنا کنیم.

آشنایی کامل با فواید و مضرات بادام هندی
بادام هندی، درختی گرمسیری و همیشه سبز می باشد که دانه بادام هندی و سیب بادام هندی را تولید می کند. این درخت پرخاصیت می تواند تا 14 متر رشد کند. طبیعت این دانه شگفت انگیز گرم و خشک می باشد. کاشو یا همان بادام هندی به علت طعم منحصر به فردی که دارد یکی از آجیل های پرطرفدار در میان مردم کشور ایران و دیگر کشورها محسوب میشود. این آجیل لوبیا شکل یا با تصور بهتر کلیوی شکل، که در پایین یا زیر میوه ی درختی که بلارد نامیده میشود، یافت میشود. با وجود اینکه این دانه درختی متعلق به جنوب شرقی برزیل است اما در میان همه ی مردم جهان محبوب است.

مهم ترین ویتامین‌ها و مواد معدنی که در بادام هندی وجود دارد!
مصرف بادام هندی بهره‌مندی از ویتامین‌های K, E, B6, B4, B2, B1 و فولات را به همراه دارد. همچنین این مغزه مقوی، منبعی غنی از پروتئین و مواد معدنی از جمله آهن، منیزیم، روی، مس، فسفر، پتاسیم و کلسیم است.

خواص و فواید بادام هندی اصل
خواص بادام هندی در طب سنتی بی شمار است؛ و بی‌شک با نیم‌نگاهی به فواید باورنکردنی این دانه‌ی مغذی متحیر خواهید شد.

 

1- کنترل کننده دیابت
خرید بادام هندی، به کسانی که درگیر بیماری دیابت هستند، پیشنهاد می‌شود. مقدار قند و کلسترول در آن بسیار ناچیز است و به دلیل دارا بودن هیدرواتانول، برای پیشگیری از افزایش قند خون و کاهش مقاومت به انسولین بسیار مفید می‌باشد.

2- پیشگیری از سرطان
بادام هندی، حاوی مقادیر زیادی از آنتی‌اکسیدان‌ها است و برای بیماران درگیر با مشکلاتی مانند تومور یا سرطان بسیار مفید است. آنتی اکسیدان های موجود در بادام هندی اکاردیک (از بین برنده سلول‌های سرطانی)، کاردول و کاردانول هستند.

3- تقویت سیستم ایمنی بدن
همان‌طور که گفته شد این دانه آجیلی حاوی مقدار زیادی روی است. روی در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارد. اگر می‌خواهید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید و در مقابل بیماری‌ها قوی باشید خرید بادام هندی را در لیست رژیم غذایی خود قرار دهید.

4- درمان کبد چرب
وجود مقدار اندکی چربی در کبد طبیعی است؛ اما اگر مقدار آن زیادتر شود می‌تواند پیامدهای جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. چنانچه دچار بیماری کبد چرب هستید خرید بادام هندی اصل را فراموش نکنید. این دانه گرمسیری، با داشتن خاصیت سم‌زدایی به پالایش کبد از انواع سموم کمک قابل‌توجهی می‌کند.

خواص بادام هندی مضرات بادام هندی
کاهش فشار خون بالا ایجاد سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا
حفظ سلامتی مغز و اعصاب بروز واکنش های آلرژیک
حفظ سلامتی دندان ها و لثه ها کاهش جذب کلسیم
بهبود فرآیند خواب خطر سقط جنین

خرید بهترین پسته تازه و مرغوب
پسته (pistachio) به عنوان یک عضو پرخاصیت و خوشمزه . این آجیل ارزشمند با ظاهر کوچک دارای خواص و فواید بسیار زیادی می باشد. که چهار نوع آن در کشور ایران تولید میشود. ایران یکی از بزرگ ترین تولیدکننده ها و صادر کننده های پسته می باشد. معروف ترین شهرهای تولید این محصول رفسنجان و دامغان است. این محصول یکی از لوکس ترین و پر طرفدارترین اعضای آجیل می باشد. فروشگاه آجیل و خشکبار هفت مغز مرکز خرید پسته تازه با پوست و خام می باشد. شما می توانید در سایت هفت مغز از قیمت خرید پسته خام مطلع شوید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این که “پسته چیست” و این آجیل خندان مقوی چه فوایدی دارد، می توانید مقاله” خواص پسته” را بخوانید.

فروشگاه اینترنتی آچیل و خشکبار هفت مغز، به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید پسته خندان در ایران؛ انواع پسته تازه همچون: خام، اکبری، کله قوچی، شور، احمد آقایی، خلال، مغز و… را تازه و با قیمت امروز عرضه می کند.

نمایشگر ویدیو

00:00
01:05


خرید انواع پسته آنلاین باکیفیت و درجه یک
اگرچه معمولاً پسته نوعش آجیل به جساب می‌آید، در واقع بذر گیاهی متعلق به خانواده بادام هندی است. اعتقاد بر این است که پسته برای اولین بار در خاورمیانه و 6750 سال قبل از میلاد مصرف می‌شده است. امروزه ایران، ایالات متحده و ترکیه تولید کنندگان بزرگ پسته، در جهان هستند. این کشورها از طعم منحصر به فرد پسته، ارزش غذایی بالای آن و کاربرد چشمگیر که برای آن در آشپزی و شیرینی‌پزی در سراسر جهان وجود دارد سود زیادی به جیب می‌زنند. از اسنک‌ها و افزودنی‌های دسرها گرفته تا انواع بستنی و سایر خوراکی های شیرین مانند باقلوا، نوقا و بسیاری از شیرینی‌های دیگر، این آجیل بی‌همتا یک افزودنی جذاب به حساب می‌آید.

قیمت پسته امروز هفت مغز و لحظه ای در هفت مغز
پسته دارای بافتی خامه‌ای و طعم طبیعی شیرینی است؛ به همین دلیل طعم بسیاری از انواع شیرینی‌ها، بستنی‌ها، ژلاتو و بسیاری از خوراکی‌های دیگر به خاطر وجود این آجیل می‌باشد. بافت خامه ای پسته و رنگ سبز جذابش نیز آن را به آجیلی ایده آل برای ترکیب با طعم‌های تند و شور تبدیل می‌کند.

خواص پسته و ارزش غذایی آن
پسته به دلیل طعم منحصر به فرد خود از اقبال عمومی برخوردار است. ولی نباید خواص بی‌نظیر آن را فراموش کرد. در اینجا برخی از مهمترین خواص پسته را آورده‌ایم؛

عکس پسته تازه
عکس پسته تازه

میان وعده‌ای کم کالری
یک وعده یک اونسی پسته (حدود 28 گرم) حاوی 49 مغز پسته خشک می‌شود که حدود 160 کالری دارد. این میزان کالری کمتر از کالری هر آجیل دیگری است. این مقدار پسته حاوی بیش از 10٪ مقدار مورد نیاز روزانه فیبر، 20٪ مقدار مورد نیاز روزانه ویتامین B6 و 15٪ مقدار مورد نیاز روزانه تیامین است. فیبر در کنترل کلسترول خون و کنترل سطح گلوکز نقش مهمی دارد. ویتامین B6 و تیامین نیز از سیستم عصبی، عملکرد مغز و سلامت چشم پشتیبانی می کنند. همچنین پسته منبع خوبی از پروتئین، پتاسیم، مس و فسفر است.

سطوح پایین‌تر کلسترول، BMI و تری گلیسیرید
مطالعه ای که در سال 2008 در مجله تغذیه بالینی آمریكا منتشر شد نشان داده شركت كنندگانی كه 10 یا 20 درصد كالری دریافتی روزانه خود را با پسته جایگزین می كنند، كلسترول کل و كلسترول بد خود را بیش از افرادی كه رژیم غذایی‌شان حاوی چربی بدون پسته است، كاهش می دهند. علاوه بر این مطالعه‌ای که در سال 2010 در ژورنال کالج تغذیه آمریکا منتشر شد، نشان می‌دهد که مصرف 240 کالری آن به مدت 3 ماه باعث کاهش شاخص توده بدنی (BMI) و تری گلیسیرید در مقایسه با شرکت کنندگانی شد که در همان بازه زمانی 220 کالری از چوب شور دریافت کرده بودند.

سطوح بالای فیتواسترول ها
پسته منبع غنی فیتواسترول‌ها است. فیتواسترول‌ها ترکیبات گیاهی‌ای است که ثابت شده در کاهش سطح کلسترول خون موثر هستند. مطالعه ای در سال 2005 در مجله Chemistry of Agricultural and Food Chemistry، محتوای فیتوسترول را در میان غذاهایی که معمولا خورده می‌شوند بررسی کرد و نتیجه‌گیری کرد که پسته و تخمه آفتابگردان بالاترین میزان فیتوسترول را در میان آجیل ها و دانه های شناخته‌شده دارند.

آمینو اسید
پسته منبع خوب اسیدهای آمینه که سازنده پروتئین هستند است. به طور خاص، پسته سرشار از ال-آرژنین است. ال-آرژنین قادر به بهبود جریان خون در عروق مسدود شده بوده و برای حمایت از فرآیندهای متابولیک بدن ضروری است. پسته همچنین حاوی آمینو اسیدهای لوتئین و زاگزانتین است که نقش مهمی در سلامت چشم دارند و ممکن است روند تخریب ماکولا مربوط به سن را کند کند.

 

خرید آنلاین آجیل هفت مغز از فروشگاه خشکبار و اجیل هفت مغز
خرید آجیل؛ از فروشگاه خشکبار هفت‌مفز با تازه ترین، مرغوب ترین و درجه یک ترین ترکییبات و مخلوط میوه های پوست سخت، در سراسر کشور عرضه می گردد. اگر قصد خرید آجیل آنلاین؛ را دارید می توانید با بهترین قیمت و تخفیف های ایام مخصوص مانند شب یلدا، عید نوروز و… از اجیل فروشی هفت مغز به صورت اینترنتی و غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید. فواید آجیل؛ بسیار زیاد است که در ادامه خواص و اسم انواع اجیل؛ را بیان میکنیم و شما را برای خرید آجیل تازه؛ درجه یک و مرغوب با قیمت مناسب راهنمایی میکنیم. قبل از این که برای خرید آجیل ارزان؛ از سایت های خشکبار اقدام کنیم! حتما ادامه این مطلب را مطالعه نمایید. جهت مشاهده ی بیشتر در رابطه با اجیل؛ روی عبارت آجیل چیست کلیک کنید .

معرفی آجیل؛ با اسم انواع اجیل بیشتر آشنا شوید:
آجیل؛ از پرطرفدارترین و مقوی ترین خوراکی ها و عضو ثابت سفره های عید، یلدا و چهارشنبه سوری می باشد. اگر بخواهیم به طور علمی به معرفی اجیل بپردازیم، به هر دانه ای که درون پوسته ای سخت پنهان شده باشد، آجیل می گویند. با توجه به این موضوع، بادام، گردو، پسته و حتی نارگیل هم جزو چنین خوراکی هایی محسوب میشود.

اما به طور عامیانه اگر بخواهیم تعریفی از آجیل، داشته باشیم، به مخلوطی از خشکبار گفته میشود که با توجه به سلیقه های مختلف، ترکیبات آن نیز متفاوت است. به طور کلی اجیل؛ زیر مجموعه ی خشکبار است که به میوه های خشک شده و برخی از مغزدانه ها می گویند. این ترکیبات شامل مواردی مانند: پسته، فندق، تخمه آفتابگردان، تخمه کدو، تخمه ژاپنی، بادام زمینی، بادام درختی، بادام هندی، گردو، کشمش، نخودچی و … می باشد.

اجیل؛ در طول زمان به بخشی از فرهنگ ایرانیان تبدیل شده است، زیرا در گذشته در تمامی اعیاد و مراسمات، نقش پر رنگی داشته است. تقریبا می توان گفت که به تعداد خانواده های ایرانی، انواع گوناگونی از آجیل وجود دارد. شکل، طعم، رنگ و اندازه آن سبب ایجاد تنوع می شود. نوع آجیل، به سلیقه مشتری بستگی دارد و او با توجه به نیاز خود می تواند اجیل و خشکبار دلخواه خود را انتخاب کند. اگر بخواهیم انواع آجیل پرمصرف و رایج را در میان مردم نام ببریم می توانیم به آجیل شیرین، شور، خام، آجیل مشکل گشا و آجیل چند مغز اشاره کنیم. هر کدام از آنها دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی هستند که در ادامه با آنها آشنا میشوید.

آشنایی با فواید آجیل و خاصیت های آن:
خواص آجیل، شما را مجاب می کند تا خرید انواع مغزهای خوراکی را در سبد خرید ماهانه قرار دهید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به اجیل به چشم تنقلات نگاه می کنید، بهتر است که تجدید نظر کنید، بر خلاف تصور بسیار از افراد اجیل، نه تنها در پخت بسیاری از غذاها کاربرد دارد، بلکه می تواند یک مکمل غذایی بسیار خوب و مناسب محسوب شود. همچنین، این تنقلات رژیمی می تواند به عنوان یک میان وعده ی مقوی در برنامه غذایی شما قرار بگیرد. مصرف روزانه مقدار مناسبی از اجیل می تواند به حفظ سلامتی شما کمک کند. همچنین شما می توانید انواع آجیل مرغوب را از فروشگاه اینترنتی هفت‌مغز؛ به طور مستقیم سفارش دهید.

مغز دانه ها مواد غذایی پر کالری هستند و منبع مفیدی از مواد مغذی به شمار می روند که می توانند سلامت جسم و ذهن را تقویت کنند. مصرف مغز دانه ها به صورت خام می توانند ارزش غذایی مورد انتظار را وارد بدن شما می کند تا از خواص آجیل برای پوست، مو و تقویت بدن بهره مند شوید.

مهم ترین خواص آجیل، این است که منبع غنی از مواد معدنی می باشد. مصرف چند عدد از هر یک از انواع آجیل می تواند نیاز عمومی بدن ما به مواد معدنی را برطرف کند. به طور نمونه شما می توانید با خوردن چند حبه بادام و گردو نیاز روزانه بدن خود را به منیزیم، کلسیم، فسفر و… را تامین کنید. اجیل آنتی اکسیدان است و میتواند در جلوگیری از بروز سرطان نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

ترکیبات آجیل چیست و چگونه تهیه می شود؟
ترکیبات مختلفی برای آجیل در نظر گرفته شده است. آجیل شیرین معمولا شامل مغز گردو، بادام هندی، مغز پسته، مغز بادام، مغز فندق، برگه زردآلو، انجیر خشک و … است. برخی از اجیل فروشی های آنلاین کشمش سبز، توت خشک اعلا را به ترکیبات اجیل اضافه می کنند. آجیل شیرین را می توان با توجه سلیقه و بودجه مشتری ترکیب می کند. اما به طور کلی هر ترکیبی از آجیل می تواند در کنار هم طعم خوب و دلپذیری داشته باشد. همچنین به علت تنوع در مغزها و خشکبار درون آن حاوی خواص بسیار زیادی می باشد، که برای حفظ سلامت و نشاط افراد ضروری می باشد.

نقش کشور ما در تولید آجیل و خشکبار به خصوص پسته و بادام غیر قابل چشم پوشی می باشد. به طوری که ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان خشکبار مرغوب و با کیفیت در جهان شناخته شده است. اما شاید این سوال هم برای شما پیش آمده باشد که این حجم از آجیل و خشکبار چگونه تهیه میشود؟

فرآوری خشکبار و به دست آوردن محصول نهایی به عنوان یک میان وعده با ارزش غذایی بالا از کشت و برداشت میوه اولیه از باغ ها شروع میشود. کیفیت میوه برداشت شده تضمین کننده کیفیت محصول نهایی میشود. از نکات دارای اهمیت برای فروشگاه هفت مغز، کیفیت میوه اولیه ای که برای فرآوری تهیه میشود. سایت آجیل و خشکبار هفت مغز، همواره تلاش می کند تا مواد اولیه خود را از بهترین باغ ها تهیه کند.

بادام زمینی یا بادام کوهی چیست؟
بادام زمینی یا پسته زمینی، نام بوته و میوه ای با نام علمی Arachis hypogaea است. این گیاه بومی آمریکای جنوبی است و از آنجا به نقاط مختلف دنیا صادر میشود. بوته آن یک ساله است که در حدود 30 تا 50 سانتی متر ارتفاع دارد. آب و هوایی گرم برای کشت این گیاه مطلوب می باشد. این میوه آجیلی، منبعی غنی از پروتئین است. ولی از آنجایی که دارای بعضی از آمینو اسیدهای ضروری مانند لیزین، سیستین و متیونین نیست، پیشنهاد میشود که به همراه مواد غذایی مکمل استفاده شود که برای بدنسازان و ورزشکاران مناسب می باشد. در ادامه قصد داریم تا شما را با جالب ترین خواص بادام زمینی برای کودکان، پوست و مو، خاصیت بادام زمینی برای لاغری، طبع بادام زمینی و نحوه مصرف آن اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

آشنایی با مهم ترین خواص و مضرات بادام زمینی:
بادام کوهی، طعم و ارزش غذایی شبیه به گردو و بادام دارد، که نشان دهنده مغذی بودن آن است؛ که دارای ماده مقوی مانند منگنز و نیاسین است و همچنین منبع بسیار خوبی برای افزایش انرژی شما می باشد. این میوه مانند لوبیا جزو خانواده حبوبات می باشد. اما با این وجود برخی از افراد آن را به عنوان مغزدانه آجیلی می شناسند. قیمت بادام زمینی هفت مغز خام، نسبت به آجیل های دیگر مناسب میباشد و از این نظر خرید بادام زمینی خام با پوست، مقرون بصرفه است. بادام زمینی های آستانه اشرفیه، پارس آباد، مینودشت، خلخال و کرمانشاه به نسبت شهرهای دیگر طعم و مزه بهتری دارد. شما در هر کجای کشور که حضور دارید می توانید در فروشگاه آجیل و خشکبار هفت مغز نسبت به خرید آنلاین بادام زمینی اقدام کنید.

فواید بادام زمینی تازه

مزایای مصرف بادام زمینی:
کنترل قندخون
تسهیل باروری
مبارزه با افسردگی
استحکام استخوان ها
مراقبت از پوست
مغز بادام زمینی خام؛ میوه ای پرخاصیت و مقوی!
مغز بادام زمینی، دارای خواص بسیار متفاوت و متنوعی است. همین مسئله موجب شده است تا این میوه به یکی از مقوی ترین خوراکی ها تبدیل شود. فواید بادام زمینی، بسیار زیاد است که برای معرفی برخی از آنها می توان به کاهش درد معده، بهبود سرفه، مقابله با آلزایمر به دلیل داشتن نیاسین، مقابله با کم ‌خونی، انتقال اکسیژن به خون، بهبود وضعیت استخوان، تقویت ریه، تنظیم قند خون، جلوگیری از چاقی، مقابله با افسردگی، مقابله با یبوست و… اشاره کرد.

خواص بادام زمینی با عسل به این صورت است که موجب تقویت بدن میشود. میان وعده ای خوش طعم و مفید که سطح انرژی شما را چندین برابر می کند، از بیماری های قلبی پیشگیری می کند، خستگی های ناشی از فعالیت زیاد را برطرف می کند، سیستم ایمنی را تقویت می کند. فشار خون را کنترل و با افسردگی و اضطراب مقابله می کند. خرید آجیل آنلاین هفت مغز، یکی از بزرگ ترین مراکز خرید و فروش بادام زمینی در ایران است و قیمت بادام زمینی خام در سایت اجیل و خشکبار هفت مغز مناسب است. برای دانستن دیگر فواید این محصول (Benefits Peanuts) را مطالعه کنید.

ارزش غذایی بادام زمینی:
آنها دارای کربوهیدرات کمی می باشند و غنی از مواد مغذی هستند. این نوع بادام، منبع بسیار عالی از پروتئین نیز است. همچنین شامل بیوتین، نیاسین، فولات، منگن، ویتامین ایی، تیامین، فسفر و منیزیم همه اینها برای بدن و ذهن سالم بسیار مهم و ضروری هستند. در لیست زیر ارزش غذایی آن را برای هر 100 گرم مشخص کرده ایم:

567 کالری
49 گرم چربی کامل
18 میلی گرم سدیم
705 میلی گرم پتاسیم
16 گرم کربوهیدرات کل
26 گرم پروتئین
ارزش غذایی بادام هندی

سایر فواید بادام زمینی:
این آجیل خوشمزه موجب گشاد شدن رگ های بدن و تسهیل جریان خون میشود. از لخته شدن خون و سکته مغز جلوگیری می کند. برای تقویت ریه و طحال مفید است و کلسترول خوب خون را بالا میبرد. درد معده را از بین می برد و به عنوان نرم کننده سینه استفاده میشود و سرفه خشک را برطرف می کند. شیر مادران شیرده را زیاد می کند و مقوی است. به علت دارا بودن چربی و کالری زیاد به افرادی که اضافه وزن دارند توصیه میشود که به مقدار کمی مصرف کنند.

خاصیت بادام زمینی برای لاغری
مصرف بادام زمینی (peanut) با دادن احساس سیری و کاهش اشتها باعث کم شدن خوراک شما میشود. همچنین به دلیل فیبرگیاهی زیادی که دارد. باعث خوب کار کردن معده و روده میشود، که یکی از مهم ترین دلایل لاغر شدن و لاغر ماندن است. استفاده از آن، یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن سالم است. از خواص بادام زمینی برای لاغری، کاهش اشتها و احساس سیری برای مدت طولانی، افزایش ‏سوخت و ساز بدن، چربی سوزی، هضم بهتر غذا و پیشگیری از یبوست است.

بادام زمینی و درمان کبد چرب:
همانطور که می دانید کبد چرب درمان قطعی ندارد و با مصرف مواد غذایی سالم و انجام فعالیت های ورزشی تنها می توان روند آن را کنترل و کند نمود و از پیشرفت آن جلوگیری کرد. این دانه گیاهی مقادیر بالای چربی های غیراشباع و مفید برای سلامتی بدن است که مصرف آنها هیچ آسیبی به کبد و ارگان های حیاتی بدن نمی رساند.

گردو؛ مقوی ترین مغز دانه خوراکی!
گردو، دانه بزرگ خوراکی چروکیده از یک درخت بزرگ و تنومند از خانواده گردوییان، از دو نیمه تشکیل شده است؛ که در یک پوست سخت محصور در یک میوه سبز می باشد. مغز گردو، مغز خوراکی یک شفت بوده که درون یک پوست سخت پنهان شده است. منشا درخت گردو ایران است و به همین دلیل در کشورهای غربی با عنوان “Persian Walnut” شناخته می‌شود. این میوه، یکی از مغزهایی است که از فواید و خواص شگفت انگیزی برای سلامتی و پوست و مو بهره مند می باشد، در ادامه در فروشگاه اینترنتی آجیل درباره خواص، شیوه خرید و نگهداری، عوارض و مضرات گردو آگاه میشوید.

درخت گردو؛ آشنایی با انواع نهال آن
درخت گردو
بهترین نوع درخت گردو

نهال گردو، از خانواده راش سانان است و در کشورهای همچون چین، ژاپن، فرانسه و آمریکا کاشت میشود. مهم ترین این محصول در جهان، نوع ایرانی آن می باشد. زیرا در ابتدا از ایران به خاورمیانه و سپس به یونان و روم و از آنجا به انگلستان و آمریکا صادر شده است. گردو سفید ایرانی، تنها عضوی از این خانواده است که مغز آن از نظر خوراکی مصرف اقتصادی نیز دارد. نوع معمولی آن، درختی است که یک پایه که بلندی آن از 10 تا 25 متر قابل تغییر است، این محصول، دارای برگ های مرکب شانه است و نهالی یک پایه است که گل های نر و ماده روی یک درخت به صورت جداگانه ظاهر میشود.

همچنین در اینجا بیشتر بخوانید : ویکی پدیا

ارقام مختلف گردو عبارتند از:
انواع گردو
انواع و اقسام درخت گردو در ایران

خواص مغز گردو؛ پرخاصیت ترین دانه آجیلی
مغز گردو، علاوه بر طعم بی نظیری که دارد، دارای خواص معجزه آسایی نیز می باشد. این آجیل سرشار از چربی های ضروری و مفید، آنتی اکسیدان ها، انواع ویتامین ها، مواد معدنی؛ پروتئین و فیبر است. خواص این مغزه پرخاصیت، بسیار بسیار بیشتر از آن است که در این قسمت از آجیل و خشکبار هفت مغز، به آن بپردازیم. اما نگاهی به چند مورد از مهم ترین خواص این آجیل جادویی، قطعا خالی از لطف نیست. فوایدی که بازار خرید آنلاین گردو با پوست خارجی و بدون پوست را همیشه داغ نگه داشته است پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جالبی را در رابطه با فواید آن برای کبد، پوست و مو و … بدست آورید.

برای آگاهی بیشتر در رابطه با این مغز دانه پرخاصیت مقاله ” گردو چیست؟ ” را مطالعه بفرمایید.

مهم ترین فواید گردو تازه چیست؟
بهبود حافظه و تقویت ذهن
با گنجاندن این میوه سرسخت و بدون پوست، در رژیم غذایی خود در واقع لطف بزرگی به حافظه خود می کنید؛ زیرا این مغزدانه سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و6 به تقویت حافظه و بهبود عملکرد شناختی مغز کمک زیادی می کند.

پیشگیری از افسردگی و ناراحتی
می دانیم که داشتن یک رژیم غذایی سالم و متناسب، نقش مهمی در سلامت و روح و جسم دارد. با این حال تحقیقات انجام شده نشان داده که بین مقادیر کم امگا 3 و افسردگی، همبستگی معناداری را نشان می دهد و به همین علت، مصرف این مغزدانه به عنوان یک بمب امگا 3 به شما کمک می کند که احتمال رویارویی با انواع بیماری های روحی و روانی را به حداقل برسانید.

فواید گردو برای افراد افسرده
درمان افسردگی با مصرف گردو

حفظ سلامت و زیبایی ناخن و موها
موهای ضعیف و کم پشت و همینطور ناخن های شکننده برای همه افراد به خصوص خانم ها، موضوع آزار دهنده ای می باشد. بنابراین اگر شما به سلامت موها و ناخن هایتان اهمیت می دهید، با خرید گردو و مصرف آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید. این مغزدانه کروی شکل، حاوی مقدار زیادی بیوتین یا همان ویتامین B7 است، که ضمن تقویت ناخن ها به رشد سریع موها و جلوگیری از ریزش آنها کمک می کند. علاوه بر اینکه ویتامین E موجود در مغز گردو سفید، می‌تواند در درخشش موها و ناخن‌ها نقش مؤثری داشته باشد.

پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه و پروستات
از بین انواع آجیل، این مغزدانه که شبیه به مغز انسان دارد، بیشترین میزان آنتی اکسیدان را شامل میشود. این آنتی اکسیدان ها می توانند در کاهش ابتلا به سرطان سینه و سرطان پروستات بسیار مفید باشند.

افزایش شادابی، طراوت و جوانی پوست
روغن گردو برای پوست
شادابی و طراوت پوست با روغن گردو

وجود ویتامین E، و انواع آنتی اکسیدان های موجود در خرید مغز گردو اعلا، به شما کمک می کند تا از پوستی سالم، جوان و باطراوت برخوردار باشید. بهتر است بدانید که عصاره آن نیز فواید فوق العاده ای برای پوست دارد، که از آن برای جلوگیری از خشکی پوست به صورت موضعی استفاده میشود. تاثیر روغن گردو کهنه همانند روغن زیتون است و زایندگی آن قوی است و بهترین شیوه مصرف آن به صورت استعمال خارجی بر روی اندامهای مختلف بدن است و حتی چکاندن آن در بینی است. 

در فروشگاه آجیل خشکبار هفت مغز به راحتی می توانید نسبت به خرید مغز آن، خرید مغز گردو خورشتی، اقدام کنید و در هر کجای کشور که حضور دارید سفارش خود را تحویل بگیرید. شما می توانید در آجیل فروشی آنلاین 7 مغز، از قیمت گردو هفت مغز مطلع شوید و انواع مغز گردو را با قیمت مناسب تری سفارش دهید.

منبع آجیل و خشکبار هفت مغز : www.7maghz.com

 

 





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: